Reklamacje
Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu gwarancji lub niezgodności produktu z umową.
Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?
Reklamację z tytułu gwarancji kieruj bezpośrednio do producenta zakupionego produktu. Jego dane znajdziesz w karcie gwarancyjnej.
Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?
W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako klient masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
- adres e-mail: kontakt@iwmar-akcesoria.pl, na który możesz wysłać reklamację,
- adres Sprzedawcy: Filip S.C., Karkoszki 23A, 97-545 Gomunice,
- telefon kontaktowy: 500 616 089.
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.
Informacje dodatkowe:
Twoje prawo do złożenia reklamacji z gwarancji zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.
Twoje prawo do złożenia reklamacji z niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu Sklepu.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
[Wzór formularza reklamacji_1]
[Wzór formularza reklamacji_2]